Onze producten zijn te koop bij verschillende speelgoed en babyspeciaalzaken, zie voor het overzicht van de verkooppunten.
Naast het hoge knuffelgehalte hebben wij veiligheid hoog in het vaandel staan. Alle producten worden uitvoerig getest en voldoen aan de laatste Europese veiligheidsnormen. Al onze producten zijn CE gekeurd en bevatten het CE-keurmerk.
Wat vervelend! Helaas is dat iets dat nog wel eens voorkomt. Wij worden dagelijks gebeld en gemaild met de wanhopige vraag of wij de favoriete knuffel van je (klein) kindje nog op voorraad hebben. Omdat onze collecties elk seizoen worden vernieuwd, is de kans dat wij de verloren knuffel nog op voorraad hebben zeer gering. Gelukkig zijn er tegenwoordig ook nog de zogenaamde `knuffelkwijtsites`, hierop kunnen verloren of "gevonden"knuffels gemeld worden.
Voor een snelle en directe oplossing raden wij je altijd aan met het product terug te gaan naar de winkel waar het artikel is gekocht. Afhankelijk van het artikel en de aard van het probleem, kan men voor je in de winkel voor een passende oplossing zorgen; indien nodig in overleg met ons, een vervangend onderdeel bestellen, het artikel laten repareren of in zijn geheel laten vervangen. In de winkel kunnen ze het beste en het snelst verder helpen. Uiteraard zal een aankoopbon dit proces bespoedigen.
Wij hebben bij elk artikel in ons productenoverzicht de wasinstructies aangegeven. Mocht je product er niet tussen staan dan verwijzen we je door naar ons contactformulier. We zullen dan zo snel mogelijk je vraag beantwoorden.
We proberen elke mail zo snel mogelijk te beantwoorden. Het kan zijn dat ons antwoord in je spambox is gekomen, check die voor de zekerheid. Wij zijn werkzaam van maandag t/m vrijdag tijdens kantooruren.
Indien een vraag hier niet voorkomt, neem dan gerust contact met ons op via het contactformulier. We doen ons best je vraag zo snel mogelijk te beantwoorden.